המחנה הציוני תומך בפסילת מרזל וזועבי • מרזל: זועבי נפסלת למען השיוויון

צבי הדס No Comments on המחנה הציוני תומך בפסילת מרזל וזועבי • מרזל: זועבי נפסלת למען השיוויון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המחנה הציוני חתם היום על העתירה של המטה למאבק בגזענות לוועדת הבחירות המרכזית, לפסילת מועמדותו של ברוך מרזל ברשימת ״יחד״ לכנסת.

המחנה הציוני מודיע עוד כי יתמוך בפסילת ח״כ חנין זועבי.

״מדובר במועמדים קיצוניים משני צדי המתרס הפוליטי, שפעילותם נוטפת הסתה, גזענות ושנאה, עד כדי פגיעה בדמוקרטיה.

״מדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית כפי שנקבע במגילת העצמאות, עם שוויון מלא לאזרחיה – ועל שמירתה ככזו המחנה הציוני ילחם בלי פשרות. זועבי חצתה את כל הקווים האדומים של הסובלנות והדמוקרטיה, ומרזל, מנגד, שייך לפלג הקיצוני, האלים והמסוכן של הימין הקיצוני, שמסכן את מרקם היחסים שבינינו לבין אזרחי ישראל הערבים. שני אלה מקומם אינו בכנסת ישראל״.

ממפלגת מרצ נמסר: לצערנו המחנה הציוני הצטרף למקהלה הימנית המתלהמת של פוסלי זועבי. חנין זועבי מותחת את גבולות חופש הביטוי באמירות בעייתיות יחד עם זאת היועמ"ש קבע שאמירות אלה אינן תמיכה בטרור ולכן איננו תומכים בפסילתה. ככלל לא פוליטיקאים צריכים להכריע בסוגיות אלה, מכיוון שמדובר בסוגיות חוקיות מעמיקות. מוטב לתת לבג"ץ להכריע. כמובן שכל החלטה של בג"ץ נכבד.

ברוך מרזל בתגובה להצטרפות אנשי המערך לעתירה נגדו: שמחתי לשמוע שההתמודדות שלי כבר רשמה הישג. אנשי השמאל מהמערך לראשונה מוכנים להרים יד לפסול גם את זועבי למען השוויון….אגב לא מפתיע לשמוע שהחברים של זחאלקה וטיבי ואנשי המפלגה המגדירים את עצמם כ"מחנה ציוני" מבקשים לפסול אותי מלהתמודד בבחירות ובד בבד להקים קואליציה עם שונאי ישראל. שוב הוכח כי מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לצדיקים. ההשוואה ביני לבין זועבי מלמדת על עולם ערכים מעוות של אנשי השמאל – זועבי מבקשת למחוק את המדינה היהודית וכל מה שאני עושה הוא למען עם ישראל ובאהבת ישראל.



0 תגובות